Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Je hebt bij ons een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Deze kun je snel en gemakkelijk aanmaken via deze link. Wanneer je een account hebt aangemaakt kun je altijd je bestelgeschiedenis zijn en nog meer.


 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

1: Plaats een product in je winkelwagentje
2: Kies in welke winkel je jouw bestelling wilt afhalen
3: Plaats je bestelling door op ‘Doorgaan en afrekenen’ te klikken
4: Je vult je gegevens in
5: Kies uit een van de betaalmogelijkheden
6: Klik op “Bestelling plaatsen”
7: Je bestelling is geplaatst


 

Account beheer
U kunt doormiddel van een account uw bestelling en zijn status volgen. U kunt zelf uw account aanpassen bij bv een verhuizing. Bij het aanmaken van een account krijgt u automatisch via ons systeem een inlogcode. Bewaar deze goed en geef deze niet aan derde. Mocht door welke omstandigheid ook uw inlogcodes worden ontvreemd dan dient u hiervan gelijk melding bij ons te maken.


 

Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt bij ons je bestelling op meerdere manieren afrekenen. Dit kan via iDeal en Mister Cash/Bancontact.


 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?
Wanneer je een order hebt geplaatst, wordt deze meteen opgepakt door het Vis en Meer Team. Zij doen hun uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk te verwerken en ervoor te zorgen dat jij de volgende dag jouw bestelling kunt ophalen. Wijzigen is hierdoor niet mogelijk. Wanneer je jouw bestelling wilt annuleren, raden wij je aan om contact op te nemen. De kans bestaat echter dat je bestelling al verwerkt is.

Loading...