Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Je hebt bij ons niet verplicht een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. U kunt er tijdens het bestellen wel voor kiezen om deze direct aan te maken, ook kan dat ten alle tijden via deze link. Wanneer je een account hebt aangemaakt kun je altijd je bestelgeschiedenis inzien en uiteraard in de toekomst sneller bestellen omdat de opties bewaard blijven.


 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

1: Plaats een product in je winkelwagentje
2: Kies in welke winkel je jouw bestelling wilt afhalen
3: Plaats je bestelling door op ‘Doorgaan en afrekenen’ te klikken
4: Je vult je gegevens in
5: Kies uit een van de betaalmogelijkheden
6: Klik op “Bestelling plaatsen”
7: Je bestelling is geplaatst

 


 

Bestelling afhalen

Het afhalen van webshop bestellingen is enkel mogelijk op vrijdag en zaterdag van 15:00 t/m 16:00. U kunt bij het afronden van uw bestelling kiezen om uw bestelling om 15:00, 15:30 of 16:00 op te halen. Indien u op een vrijdag of zaterdag op de dag zelf nog de bestelling wilt afhalen dient u voor 13:00 te bestellen.


 

Account beheer
U kunt doormiddel van een account uw bestelling en zijn status volgen. U kunt zelf uw account aanpassen bij bv een verhuizing. Bij het aanmaken van een account krijgt u automatisch via ons systeem een inlogcode. Bewaar deze goed en geef deze niet aan derde. Mocht door welke omstandigheid ook uw inlogcodes worden ontvreemd dan dient u hiervan gelijk melding bij ons te maken.


 

Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt bij ons je bestelling op meerdere manieren afrekenen. Dit kan via iDeal en Mister Cash/Bancontact.


 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?
Wanneer je een order hebt geplaatst, wordt deze meteen opgepakt door het Vis en Meer Team. Zij doen hun uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Wijzigen is hierdoor niet altijd mogelijk. Wanneer je jouw bestelling wilt annuleren, raden wij je aan om contact op te nemen. De kans bestaat echter dat je bestelling al verwerkt is.